en annan del av dygnsrytm

jag är ivrig. iver iver iver!! när jag steg upp klockan sju i morse insåg jag hur mycket jag saknade det. just det. det jag hatade mest av allt med gymnasiet; att stiga upp tidigt. det här med att stiga upp tidigt är fint nu på vintern för då får man se ljus de tre futtiga timmarna som det varar. sen blir dagarna längre såklart. jag har inte gjort annat än sett gossip girl, fixat mig jättesöt, klippt i kläder och dammsugit men klockan är inte mer än tolv så det gör ingenting. var det så här det kändes?

imorgon är det fullspäckat med spännande grejer. jag har aldrig sett framemot att sitta stilla i sju timmar i hela mitt liv. gullebulletrallalaaa!

ps. jag saknar ju inte gymnasiet lixom.

1 kommentar:

  1. haha snart börjar jag tro att du saknar gymnasiet så mycket som du sagt att du inte saknar det <3

    SvaraRadera